کالا را چطور ارسال کنید؟ - لطفاً قبل از هر اقدامی از طریق واتس آپ به شماره 09226284245 با پشتیبانی تماس بگیرید. - لطفاً عکس محصول را داشته باشید تا در صورت نیاز برای پشیبانی ارسال نمایید. - از ارسال محصول بدون هماهنگی با پشتیبانی جداً خودداری نمایید. - برای ارسال، باید محصول در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود. - برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. - محصول را از طریق پست یا تیپاکس به آدرسی که پشتیبان در اختیار شما قرار میدهد ارسال کنید. پس از دریافت کالا و بررسی نهایی محصول، در صورت پذیرش علت بازگشت، هزینه محصول به همراه هزینه ارسال (از خریدار به بانوچه) به حساب کارتی که با آن اقدام به خرید کردهاید، واریز خواهد شد.